Opel Ascona A 1.9 s Ryhmä F
SYLINTERIRYHMÄ | 2,0s-78 linjahoonattu runkolaakerilinja, poraus 98mm, kannen tiivistys kuparirenkailla |
KAMPIAKSELI | 8-vastapainoa valuteräsakseli iskunpituus 69,8mm |
MÄNNÄT | Wiseco takomännät, puristussuhde 12.5:1 |
KIERTOKANGET | Eagle h-profiili pituus 5,7 tuumaa |
VAUHTIPYÖRÄ+KYTKIN | Kevennetty vauhtipyörä paino 7 kg, sachs sporting 215mm paineasetelma+sintterilevy |
ÖLJYNKIERTO | Pumpun tuotto 30 prosenttia alkuperäistä suurempi, öljynpaine 5-5,6 baria |
SYLINTERIKANSI | Aihio XR22, 45/40 venttiilit, Crane jouset, nokka-akseli Kylmäkosken erikoismoottori, GM alkuperäiset venttiilinnostimet |
POLTTOAINEENSYÖTTÖ | 48mm Weber kaasuttimet + d-bilas imusarjat + pipercross imutorvet |
PAKOPUTKISTO | Martelius "kitcar" 4-2-1 pakosarja , 2,5/3 tuuman pakoputkisto |
VAIHDELAATIKKO | ZF S5-18/3 5-vaihteinen suoralla vitosella. |
ALUSTA | Edessä AVO korkeus- ja jäykkyyssäädettävät vaimentimet kynäjousilla ja takana Öhlins lisäsäiliölliset kaksisäätöiset vaimentimet ja C-kadetin jouset |
TAKA-AKSELI | Volvo 5.38 + Dana lukko nelilinkki |
JARRUT | Edessä jäähdytetyt levyt (VW Golf GTI) ja Volvon 4-mäntäiset satulat ja takana levyt (Volvo) Volvon 2-mäntäisillä satuloilla sekä hydraulinen käsijarru. Pedalbox etu-takajarrutasapainon säätöön |
KORI | Koria ja kaaria tehdessä etusijalla turvallisuus painosta piittaamatta. |
MUUTA | OMP RS penkit ja Sabelt 3" 6-pistevyöt. ATS- ja JP 6x15 vanteet(kesä) sekä Compomotive 6x16 vanteet(talvi) |